Wednesday, November 10, 2010

~ Hadiah @ Anugerah? ~

السّلام عليكم ورحمة الله وبركا ته
الحمدللّه والشكرللّه ولا حول ولا قوة إلا باللّه

Segala pujian hanyalah milik Allah Subhanahu wa Ta’ala, kami memuji-Nya, memohon pertolongan, memohon maghfirah hanya kepada-Nya. Kami berlindung kepada Allah Subhanahu wa Ta’ala dari kejahatan-kejahatan hawa nafsu kami dan keburukan-keburukan amalan kami.

"Dan barangsiapa yang diberi hidayah oleh Allah Subhanahu wa Ta’ala maka tidak ada yang dapat menyesatkannya, serta barangsiapa yang disesatkan oleh Allah Subhanahu wa Ta’ala maka tidak ada pula yang dapat menunjukinya."

Aku bersaksi bahawa tidak ada sembahan yang haq kecuali Allah Subhanahu wa Ta’ala semata & tidak ada sekutu bagi-Nya. Dan kami bersaksi bahawa Nabi Muhammad Sollallahu ‘alaihi wa Sallam itu adalah seorang hamba dan Rasul-Nya. 

Semoga Allah Azza wa Jalla senantiasa melimpahkan selawat serta salam kepada beliau, keluarga, & para shahabatnya serta umatnya yang mengikuti mereka dengan baik sampai hari kiamat.Amin..

Alhamdulillah, jazakillah di ucapkan buat ukhti tersayang “Azizah Alwi “ yg telah sudi tag sy.

Sebelum terlupa, kaifahalukum jamian? Smga kalian sihat wal afiat malah sentiasa dikurniakan oleh Allah swt kebaikan, menunjukkan kearah kebaikan & memasukkan kita semua di dalam kebaikan serta mudah-mudahan redha Sang Khalik adalah matlamat hidup kita.Amin..

Oleh kerana saya telah di tag oleh Cik Adik manis untuk  buat Giveaway melromeo ni, jadi kena lah coret mencoret bingkisan manja lagi bermakna. Kalau x, mungkin x keluar kot post ni. eheks!~

So, syarat-syarat yang korang kena patuhi ialah :- 1stly kena la jenguk website ni 

GIVE AWAY Domain Daripada MELROMEO.COM
 
Tag 5 Orang Kawan BLOGGERS

1. Ukhti Azizah Alwi - Uitm
2. Ukhti Faezah Hasnor – Tanta, Egypt     
3.Ukhti Nurul Farhana - Unikl Micet
4.Ukhti Nur Syakirah - Terengganu
5.Ukhti Jie Nazirah - Uiam

MENANG 1 DOMAIN .COM / NET / ORG

GIVEAWAY DARI MELROMEO.COM

Jika ditaqdirkan Ilahi saya bisa memperolehi domain free daripada “Melromeo”, tiada yang mampu saya ungkapkan melainkan Jazakumullahu Khairan Kathira, & Ahsallahu Jazaak kerana telah sudi membantu saya untuk terus menarikan jari-jemari saya diatas keyboard untuk melakarkan warkah bisu buat kalian semua. (~_^).
Saya pun masih baru & akan tetap terus belajar selagi hayat dikandung jasad.InsyaAllah biiznillah.

Saya mohon doa dari kalian untuk saya terus memperjuangan hadaf saya di bumi Allah ini, mudah-mudahan berkat doa yang kalian titipkan akan membuatkan saya terus bersemangat untuk melayari bahtera kehidupan yang kian mencabar ini dalam mencari gali erti kehidupan yang sebenar.

Ini kerana, setiap anak Adam itu belum pasti dijamin hala tujunya & belum bisa memasuki Syurga melainkan apabila dia sudah benar-benar bertemu Sang Khalik kerana “Redha Allah matlamat kita “. 

Salam mujahadah dari saya hamba Allah yang faqir ..
~ Nurjannah ~

No comments:

Post a Comment