Wednesday, June 02, 2010

~ Firakh Mashwi RKB ~

Alhamdulillah,hari ni dah selesai madah Tauhid.Ya Allah,terima kasih sangat-sangat.Pagi ini,saya ke kuliah sangat lewat dalam 15 minit lagi untuk memulakan imtihan.Jadi,inilah kali pertama saya menggunakan transport sepanjang saya menduduki imtihan di Mesir ini.:-)

Bukan lewat kerana bangun lewat yer akan tetapi,saya melayan para tetamu yang datang menginap di syaqah saya semalam.Seramai 29 orang pelajar medic & dental datang. 4 daripadanya datang dari UITM ,Shah Alam selama sebulan..Kenapa syaqah saya ni asyik ramai orang yer? Ada Ong kot ;))..eheks

Alhamdulillah,kesemuanya mesra alam sangat-sangat walaupun x sampai sejam berjumpa.Harap,di maafkan segala kekurangan sepanjang kalian berada disini.Terima kasih kepada Syuhada,Anis,Yana,Alisa dan yang tidak saya sebutkan namanya disini ( sebab tak ingat.hihi )..Nice to meet all of u..

Hari ni juga,selesainya selepas imtihan,saya & mimi membeli barang untuk membuat BBQ..yummy..Sengaja saya buat kerana pada 2 minggu lepas,rakan-rakan saya teringin nak makan firakh mashwi @ ayam bakar.Kononnya nak buat suprise lah ni.Pasti semerbak baunya di RKB malam ini.hihi..Nak membakar d balkoni..

Jom,kalian semuanya dijemput untuk menghadirkan diri.Sambil tolong saya bakar ayam yer.Ayam Bakar Kuah Kacang & Mee Goreng pedas Najwa. :-P Ayam Bakar tu khas buat rakan-rakan yang dikasihi,Mok,Kak Jue,Najwa Amirah,Mimi,Aini & Aisyah..Yang lebih tu malas nak taip.Rezeqi lebih ustaz-utaz boleh dapat.Kalau tak,paling kurang,cium bau pun jadilah..haA..:-D..

Selamat menjamu selera.. :-P






1 comment:

juitamusa said...

alhamdulillah...kitorg dh dpt hidu sblm di'shock'n..he3..thanks bebanyak cz amik 'pot' ngan kepingan kitorg ni..p

Post a Comment