Wednesday, June 09, 2010

~ Exam English ~

Alhamdulillah, ada 6 lagi baki madah yang harus saya sempurnakan dengan sebaiknya.InsyaAllah,saya akan buat yang terbaik walaupun kepala dah stuck,mereng etc..:-)

Hari ni sejurus selepas exam,saya & Ain terus pergi ke Abbassaqot makan KFC..sebenarnya nak release tension je pun walaupun sebenarnya tak de la tension pun. :-D..pastu g la melencong mana2 jap.Alahai lama tak jalan-jalan dengan Ain sejak dia ishtirak ke Asrama Kenyalang.

Tadi exam English, malas nak serabut otak walaupun saya terer tak lah English.Sekali kelih kat kawan-kawan,alamak!!, tinggal 4 orang lagi termasuk saya?..Nak katanya fokus sangat lah tu.hihi..Adus..bergetar tangan ,kelam kabut .Ain pun dah tergelak tengok muka & tangan saya menggeletar katanya.Cubit kang budak ni.Aiyya..

Mujur dah habis tapi wat semakin semangat bila Ablah tu asyik cakap " Kullu bin nagah InsyaAllah ".. :-D haA..

Selepas kasi kertas soalan tu,saya pun cium la tangan Ablah tu konon nak dapat berkat.Cewah!!..

Pagi tadi sebelum exam,saya mesej Abi Ummi mohon mendoakan saya agar dapat natijah yang cemerlang.Bila terbaca mesej Abi,saya tergelak..Abi cakap " InsyaAllah mumtaz, English kacang jak "..

Saya pun jawab lah " Ceh,Abi terer,senang la cakap.Boleh borrow ur brain a while tak Abi? hihi,nanti dah habis exam Nur pulangkan.. ;))..

Abi jawab " hehe.."

Ish..rindunya kat Abi Ummi..tiap-tiap malam terkenangkan kalian.Ya Allah,rahmatilah Ummi & Abi..Amin.

No comments:

Post a Comment