Wednesday, May 12, 2010

~ Mulik Umah Apai ~

heE..:-P mix dengan slang iban lak..Ummi Abi mesej 3 hari lepas suruh balik Sarawak..Diikutkan hati, sape x nak balik jumpa ummi abi tp saya tau dalam masa yg sama apa yg berlaku.Senang citer serba salah ni dah kali ke -2 Ummi mesej.Tak apalah kalau ini yg terbaik di sisi Allah,saya redha.

Bukan apa,baru tahun 1. Takut kejayaan x seindah harapan.Takut terluka hati Abi Ummi yg mengharap nun jauh di sana.Kalau ikut hati malas nak fikir bab balik2 ni,hajatnya tahun 2 nnt.Macam2 tentatif yg saya dah rancangkan untuk mengisi masa cuti nnt tapi siapalah kita untuk melawan rencana Ilahi.

Brgkali pas habis exam nnt baru nak survey tiket.Nak cari sekarang pun sama gak mahal.Mana tau tetiba ada tiket harga LE2222. :-D haA..mush ma`ul kan tp saje je cakap.Doa dalam senyap.huU..

Tak lama lagi nak imtihan.Syafawi Al-Qur`an 26 Mei 2010 tp syafawi tauhid x tau lagi.Tawaf kuliah dah tadi tp x jumpa gak.Tahriri lak start 30 Mei sampai 1 July 2010. 10 madah..Saya mesti kuat.Gambatte!! Chaiyok!! Biarpun saya sorang je Usuluddin Cairo tahun ni mewakili Sarawak & Kelantan.Sedih jugak tp apa pilihan saya kan.Uwaa..menangis dalam hati.

Pada semua rakan-rakan yang mengenali diri saya @ sebaliknya,selamat menduduki imtihan.Semoga Allah mentaqdirkan kejayaan Imtiaz bagi kita semua & `ala tul.Amin Ya Rabbal `Alamin.Maafkan segala kesilapan saya samada sedar @ x & terima kasih atas segalanya..

~ Ya Allah,jadikan kami ini dari kalangan orang2 yg berjaya,cemerlang dalma semua imtihan kami & betulkan niat kami untuk mengutip ilmu Mu di bumi barakah ini semata2 mencari keredhaan Mu & bukan mengejar lulus mahupun sijilnya serta kurniakan kami dengan kefahaman Para Nabi.Faqihkan kami & jadi kami seorang Da`ie yg memperjuangkan agamaMu.Amin Ya Rabbal `Alamin ~

No comments:

Post a Comment