Saturday, July 18, 2009

.:: Lega Hati ::.

Ya Allah,lega,tenang hati ini selepas kau tunjukkan siapa dia sebenarnya.Aku benar-benar rasa diriku dijaga oleh Mu.Kau buat aku bersedih sekarang kerana kau x nak biarkan aku kecewa kemudian hari.Janjimu benar Ya Allah..

Terima Kasih Ya Allah..Kerana kau masih perhatian padaku. Walaupun aku lalai,leka.Kau bg aku peluang Ya Allah.Aku yakin,Kau akan gantikan aku lebih baik drpdnya.

Alhamdulillah,skrg..aku lega..aku lepas..aku redha dia pergi Ya Allah.Dia tak lah sebaik mana rupanya.Zahir saja rupanya..Kau Maha Tahu Ya Allah siapa dia..Telah kau tunjukkan dia siapa padaku.Aku syukur Ya Allah,aku selamat..

Insan yg pernah dihati..

Pergilah..Telah Ku maafkan mu.Moga kau insaf .Moga Kau Tahu,Allah itu Maha Mengetahui..

Ya Allah,tatkala hatiku dirundum sedih..ku meminta petunjukmu antara mana yg terbaik..rupanya,ada yg ingin kau tunjukkan..Syukur Ya Allah..Engkau Benar Ya Allah..Janjimu Benar..Kau Takkan menipu hambaMu..

Dengan Solat & Sabar..Bertuahnya aku Ya Allah kerana Kau Masih sudi pandang aku.kasih padaku..Maha Suci Engkau..

Ya Allah,kurniakan aku jodoh yang lebih baik daripadanya..jauh lebih baik drpdnya..Yg masih menjaga diri & maruahnya hanya untukMu Ya Allah & untuk Islam..Amin Ya Rabbal `Alamin..

P/s:- BERBAIK SANGKALAH KEPADA ALLAH DALAM APA JUA SITUASI DGN SOLAT & SABAR. PASTI,AKAN KITA LIHAT APA YANG BERLAKU ITU MEMANG ADA HIKMAHNYA. DISEBALIK KEPAHITAN & KEPERITAN ITU ADA MUNCUL SINAR KEBAHAGIAAN..YAKINLAH PADA ALLAH..ALLAHU AKBAR!!!...

No comments:

Post a Comment