Tuesday, July 27, 2010

~ Salam Nisfu Sya`ban ~

Bismillahirrahmanirrahim..

Alhamdulillah dengan kasih sayang Allah, akhirnya sampai juga saya ke bulan Sya`ban & harapnya sampailah ke bulan Ramadhan Al-Mubarak. Amin

Salam Nisfu Sya`ban buat semua umat Islam di seluruh dunia.Alhamdulillah, masjid-masjid diimarahkan oleh pelusuk manusia dengan bacaan Yasin. Buku amalan kita diangkat ke langit & ditukar dengan buku baru.

Ya Allah, mudah2han, buku amalanku di penuhi dengan kebajikan. Amin..

Dalam bulan ini juga setelah sampai d Malaysia, banyak sekali perkara yang perlu saya bereskan & juga perasaan ini dalam kemelut jiwa :-D..mana tak nya, masing-masing berdebar menunggu natijah imtihan yang bakal keluar nanti.

Ya Allah, takdirkanlah NURJANNAH BINTI OMON serta semua rakan-rakanku, mendapat natijah MUMTAZ di dalam semua Imtihan .Amin Ya Rabbal`Alamin..

Sekarang, saya pula sibuk dengan interview yang harus saya tempuhi, buat tempahan pakaian, biskut & kuih muih. Saje mencuba mencari rezeqi di samping boleh lah tolong Abi Ummi :-)Gembira rasa hati ini, dapat menatap wajah Abi Ummi & adik-adik. Dapatlah saya hulur sedikit buat mereka di samping saya juga menjual Crystal dari Mesir yang saya bawa tempoh hari.

Namun, semenjak kepulangan saya ke tanah air, kesihatan agak kurang,dari hari pertama saya di Malaysia.Tapi saya gagahkan juga untuk tidak terlalu memanjakan diri.

Alamak!!..ketandusan idea tetiba..nanti smbg lg.salam ;-))

No comments:

Post a Comment