Sunday, May 23, 2010

~ Syafawi Tauhid ~

Salam..

Semalam saya dah menduduki Syafawi Tauhid.Nak katanya semangatnya,seawal 7 pagi saya dah sampai di kuliah ditambah dengan sakit kepala,nak pitam,pening dan sebagainya.Ni lah padahnya sebab tak tidur minum lak Nescafe..haA :-D padan muka!!

Saya pergi menjadi lajnah 34.Kenapa la tak jumpa lagi.Bila dah jumpa depan bilik doktor, dia cakap pagi ni untuk budak takhalluf. Mustajidah pas 1 petang. Frust batul saya semalam.Harap nak pergi awal dan balik cepat sebab nak tidur,Sakit sangat-sangat kepala ni malah sampai sekarang tak hilang lagi.Nampaknya sakit kepala saya sudah semakin teruk.

Giliran saya akhirnya sampai juga setelah berebut dengan minah arab.Sepanjang itu , lantaran sakit kepala sangat saya pun tertidur di kaki jalan di kuliah.Saya dah tak peduli dah masa tu sebab ramai lagi akhawat macam saya cuma bezanya mereka tak tidur :-) .Memang rasa nak pecah kepala ni dengan urat kepala yang bersimpul.

Balik Malaysia ni insyaAllah saya nak pergi berubat.Makin tenat otak ni agaknya di pulun pulak dengan nak imtihan.Hari ni,hari terakhir Mimi exam.Hai!!~ merdeka la Cik Mimi kita tu.Horeyy!!~ Mok pulak pergi Jawazat & katanya memang tuah la semalam, dia jadi orang pertama . Puan Mok pun merdeka jugak la yer.Saya ni je la terpenjara hati sebab tunggu doktor tu.Uwaaa~

Dahlah dari awal pagi saya mencari lajnah saya tidak juga terjumpa.Kira-kira jam 2 petang baru saya jumpa.Masa tu memang habis nak pitam,muntah, macam-macam ada sebab tak sarapan lagi.Ditambah dengan ablah tu tak habis-habis nak "barrah" orang.Mujur la kesabaran tinggi semalam.

Sedih,rakan-rakan Malaysia yang Usuluddin semua syafawi hari ni.Saya je yang kena 22 Mei..huU..masuk semalam pun dengan budak-budak arab.Saya dah tak peduli dah masa tu.Terpulanglah nak jadi apa,otak dah stuck,jammed,nak muntah,pitam dan sebagainya..Balik seorang je semalam,kuliah dah lenggang.

Ish..datang paling awal,balik paling lewat..kalau ada sayap ni,nak terbang agar cepat sampai ke rumah..

Hari ni mesej Ummi..rindunya Ummi tapi tak balas sangat sebab kepala dah kasi warning.Jeng jeng jeng, Ting tong teng..tak tau nak coret apa, nak sarapan dulu .Mok masak sedap hari ni..Mi lada hitam..:-D thanks Mok..sayang Mok..Alololo,amok bucuk..huU..Jom makan..


No comments:

Post a Comment