Friday, August 21, 2009

.:: Salam Ramadhan ::.



P/S:- Salam Ramadhan sy ucapkan buat pengunjung blog sy.Moga Kita mendapat barakah.Berebutlah untuk mendapatkan Yg pertama,tengah & terakhir Ramadhan. & Buat insan teristimewa yg pernah hadir dalam hidupku.

Sedih & sepi tahun ini tanpa mu abang.Nur tahu abang dah jadi milik orang.tahun ni abg akan beraya bersama isteri & ipar duai & adik2 ipar yang baru.tahniah..tapi,ingatlah apa yang pernah kita kecapi.jangan lupa segalanya pinjaman Ilahi.Walaupun tega nya abang melukakan diri ini.Namun hati ini x pernah membenci cuma terkilan & kecewa dengan sikapmu.\

Kerana dirimu pernah di hatiku.Malah sentiasa ada di hatiku walaupun betapa kecewanya aku padamu.Doaku..moga hari2 yang kau lalui sentiasa indah & moga aku masih mampu melihatmu yang dahulu sebelum aku pergi.

Sunyi & sangat sunyi tanpamu.Tiada lagi insan yg akan menelefonku.Bermesej dengan ku untuk mengucapkan Salam Ramadhan pada tahun ini.Biarlah Allah Tahu Segalanya.Kerana Allah Itu Maha Adil.Jaga Dirimu Baik2 Abg.Salam Kasih Selamanya..

No comments:

Post a Comment