Friday, June 05, 2009

.:: PLS, Jakim ::.

heE..lambat posting la artikel nih.hari tu g PLS ( Pusat Latihan Sarawak ) kat Telaga Air la. ada kursus P&P ( Pengajaran & Pembelajaran ) untuk para guru dari seluruh Sarawak. kena duk sana la 3 hari 2 malam.

Best, 1 pengalaman berharga.blh dpt ilmu & jumpa kawan2 baru.heE..pas2 ada lah sesi bengkel so,aku ni pembentang untuk group aku. 1st Group. aiseh..debar weh.datang la sakit gabra ni serba serbi susah ler. tu la Puan pengerusi kami Kak Dayang Maria Lim x habis2 nak menyakat & setiausaha tu kak Aslinda.

Tugas aku bg muqaddimah aje.heE..apa yg terkeluar dr benak otak ni yang tu la aku hentam.Walaupun x menang malam tu, tp alhamdulillah group kami telah terpilih dr 10 kumpulan. yang turut terpilih group 2, group 5, group 8, group 9..so sumanya 5 group.

Merangkap pengerusi malam tu Ust Abdul Latif selaku Ketua Penolong Hal Ehwal Islam Jabatan Agama Islam Sarawak & Ust Sjamiun sebagai Ketua Pemarkahan.Rasa macam duk dalam kuliah la pulak.

Ni,kenangan aku la,mujur dpt bilik dekat B 006 (P)..dekat dgn pondok & auditorium.dapat ground floor lg.heE..& trma kasih pada semua rakan2 yang turut bg kerjasama g melancarkan kursus P&P terutama pd Kak Dayang Maria Lim, Kak Nor, Miza, Masaida, Aslinda,Judatul Baidah & semua rakan2 yang aku x sempat nak hafal nama.Terima kasih banyak2.

Camne nak hafal kan 3 hari 2 mlm aje.peserta seramai 170 orang.tp gerenti la peserta perempuan yang conquer.ehekss..semoga ketemu lagi d lain masa.wslm..

No comments:

Post a Comment