Friday, June 12, 2009

.:: Ku Doakan Kebahagiaan mu Abg ::.

Sedih & pilu benar hati ini ku rasakan.Insan yang ku sayang telah jd milik orang.Abg, ku sentiasa doakan kebahagiaan mu, kegembiraanmu,kejayaan mu tiap masa,tiap hari kerana kasih sayangku padamu x pernah berubah dek waktu mahupun tempat yang memisahkan kita.

Abg,meskipun dirimu telah jadi milik orang.Nur x kan lupakan abg.Nur akan hargai masa bersama. Ku tahan air mata ini.cuba ku gagahkan namun tidak terdaya.Dirimu telah menjadi tunangan orang.Sedangkan itulah harap ku untuk duduk di sismu.

Air mata ni x henti juga mengalir.Patutlah sejak dua menjak ni, nur selalu mimpikan abg jam 2-3 pagi.terbangun & kekadang menangis.Pas2 ada mcm petunjuk lain.Rupanya berita duka ini kah?

Abg, diri ini x kan pernah menggantikan tempatmu dengan sesiapa pun.tempat mu paling istimewa d hati ini.x da orang lain walaupun abg dah jd milik orang.walaupun satu hari nanti nur juga akan di miliki namun abg tetap yg pertama di hati.

Tiap hari ku doa moga Allah satukan kita,satukan hati kita,kuatkan hubungan kita namun Allah yang menentukan.Tak dapat diri ini nafikan,kesedihan ini tp apa daya ku lagi abg.Keputusan di tanganmu.

Aku hanya menunggu & menerima dgn kepasrahan.Ku harap,setelah dirimu menjadi milik orang,jangan lupakan diri ini.Diri ini x pernah melupakanmu walaupun 9 tahun berlalu.walaupun pelbagai rintangan yang telah di tempuh.

Jaga dirimu sebaiknya.Semoga berbahagia abg.salam kasih selamanya..




2 comments:

innerinspiration said...

adik..coretan adik tu cam sedih jer..setiap kesusahan pasti ade kesenangan.

s@R@H said...

jodoh yang terbaik telah di tentukan tuk kita..
sabar n tawakal..
serahkanlah hatimu yang tulus itu untuk Dia yang lebih layak memiliki..
kecintaan kita kepada si Dia pasti lebey di hargai..
percayalah..
jangan bersedey kerana seorang lelaki yang telah membina masjid di atas tangisan air mata kita..
stiap apa yang berlaku ada sesuatu yang lebey indah maksud di sebaliknya..

Post a Comment