Wednesday, April 22, 2009

.:: GLYCO LAVISH - Miracle Glyco ::.


WELCOME TO THE SPECIAL PAGE OF GLYCO LAVISH ALL IN ONE…
GLYCO FACIAL CLEANSER - Pencuci Muka GLYCO (MAL06100202K)

Pencuci muka Glyco membersihkan kulit anda secara mendalam sambil membuang segala kekotoran dan bahan kecantikan yang digunakan sepanjang hari hingga ke 5 lapisan di bawah kulit anda. Ia meninggalkan kesan kelembapan walaupun selepas satu cucian seolah-olah anda menyapukan losyen ke kulit. Formulanya membolehkan pencucian secara lembut namun berkesan tanpa meninggalkan rasa tegang seperti pencuci muka yang lain. Bahan yang diperkayakan di dalam pencuci muka ini amat bersesuaian untuk kulit kering, normal, berminyak juga yang bermasalah seperti jerawat mahu pun kulit matang. Ia membantu menegangkan semula kulit anda. Nutriennya membantu membersihkan, memelihara dan melembabkan kulit secara mendalam lantas mencerahkan kulit muka anda.

Menegang…Memelihara…Melembab…Melicin…Mencerahkan…secara sihat…

*TIDAK mengandungi SLS (Sodium Laureth Sulfate) yang membolehkania meresap hingga ke 5 lapisan di bawah kulit anda. Sesuai untuk kanak-kanak mahupun orang dewasa. Sangat lembut untuk digunakan oleh seisi keluarga.
*GFC ini boleh juga dijadikan shampoo rambut.
*GFC boleh dijadikan shampoo badan.
*Secara relatifnya ia amat menjimatkan memandangkan ia boleh diguna pakai di serata tubuh badan tanpa kesan sampingan.
*Senang dan mudah dibawa kerana semua sudah ada dalam satu botol dan kompak.


GLYCO SPIRULINA (GS) NOT80401003K

Glyco Spirulina merupakan krim muka yang diperkayakan nutrien tambahan berbanding dengan Glyco Cream. Kandungan Spirulina di dalamnya memberikan kesan aktif yang pantas dengan daya resapan berbanding GC.
Pemulihan kulit muka bermasalah lebih cepat dengan penggunaan GS.

Namun demikian, kaedah mencampurkan sekali kedua-dua produk ini dapat memberikan kesan pemulihan yang lebih menakjubkan berbanding hanya memakai GC atau GS sahaja. Terdapat para pengguna yang menggandingkan penggunaan GC di malam hari dan GS di waktu siang sebagai krim asas (foundation)

Apabila menggunakan produk Glyco ini, anda TIDAK PERLU lagi membeli TONER, KRIMSIANG, KRIM MALAM, ANTI KEDUTAN, KRIM PEMUTIH, KRIM SUNBLOCK dan lain-lain.
Produk Glyco juga tidak sahaja boleh dipakai dimuka tetapi boleh dipakai di anggota tubuh yang lain seperti di bawah ketiak bagi menghindarkan badan berbau menggantikan deodoran selain dapat memutihkan ketiak. GC juga selamat untuk disapukan pada luka-luka kecil dan gigitan serangga.



GLYCO CREAM (GC)

Glyco cream merupakan krim muka yang dapat merawat masalah kulit yang seringkali dilanda masalah jerawat, jeragat, tona muka yang tidak sekata. GC juga dapat menghilangkan kedutan halus, mengecilkan pori-pori, mengurangkan bintik-bintik hitam dan bintik-bintik putih di muka, di samping menjadikan kulit kita bertambah halus, lembut dan gebu.

Kandungan SPF15 di dalamnya dapat melindungi kulit anda dari sinaran UV yang merbahaya.Sesuai untuk mereka yang berkulit normal atau kering.

Menarik tentang GLYCO Cream dan GLYCO Spirulina

-Kedua krim ini sesuai untuk semua jenis kulit tanpa mengira LELAKI atau WANITA.
-Pada kebiasaannya selepas mencuci muka perlu menggunakan TONER, MOISTURISER dan SUN-BLOCK. Ia bertujuan menberi perlindungan kepada kulit anda tetapi krim Glyco telah diformulakan untuk mempunyai kesemuanya dalam satu sapuan.
-Krim ini telah diformulakan mempunyai toner, moisturiser, pelindung sinaran matahari dan anti penuaan. Bermakna penjimatan MASA menepati dengan golongan yang sangat sibuk dan tidak punya cukup masa dewasa ini. JIMAT Wang kerana rejim lain tidak lagi diperlukan selepas sapuan KRIM. Satu Krim telah mempunyai kesemua yang diperlukan tanpa mengira Siang atau Malam.
-Glyco Cream boleh jugak disapu di bahagian lain termasuk di bawah ketiak (sebagai DEODARAN) lipatan-lipatan tubuh badan yang mengalami kehitaman akibat sel-sel mati yang tidak disingkirkan. Insya-Allah setakat ini review yang kami perolehi daripada pelanggan memang terbukti berkesan.
-Glyco boleh disapu di luka-luka kecil seperti gigitan nyamuk atau luka akibat benda tajam.
-Glyco TIDAK mengelupaskan kulit atau pun merosakkan kulit.
-Produk kami telah didaftarkan dengan KKM, dikilangkan di kilang bertaraf GMP serta mempunyai pengguna di serata dunia.
-Glyco bertindak merawat, melindung dan memelihara kulit ANDA


Senarai Harga :-
Glyco Facial Cleanser 150ml(GFC) - RM50.00
Glyco Cream 15gm (GC) - RM45.00
Glyco Spirulina 15gm (GS) - RM60.00
Glyco Spirulina 30gm (GS) - RM120.00

Harga 1 set : RM155.00 + RM6.00 (SM)/RM9.00 (SS) (Kos Penghantaran)
Terdiri daripada: Glyco Facial Cleanser (GFC), Glyco Cream 15gm (GC), Glyco Spirulina 15gm (GS)

P/S :- Produk ni aku pun guna..Alhamdulillah,duk guna lg.x la mahal sangat kan..sbb All In One..

No comments:

Post a Comment