Thursday, March 12, 2009

.:: Syukran Ya Allah ::.

Alhamdulillah,,syukur ke hadrat Ilahi.Hari ni result Stam dah keluar. Abg saya dapat Jayyid Jiddan..Mabruk Ya Akhi..Saya lak cukup-cukup makan tp alhamdulillah Allah masih sayangkan saya walaupun hampir-hampir kondem stam saya di buat nya gara-gara memikirkan perkara yang menyedihkan hingga hampir tersungkur. Astaghfirullah..

Saya x salahkan dia..Saya sayangkan dia sgt-sgt sehingga ke hari ini.Cuma terdetik di hati ini.Seandainya saya x terlalu memikirkan perkara tersebut, pasti saya boleh mendapat result yang lebih baik tp segalanya di tangan Allah..Saya bersyukur kerana Allah masih sayangkan saya..Alhamdulillah.

Buat rakan-rakan yang dpt mumtaz & jayyid jiddan & jayyid..tahiah pada kalian.Semoga kita semua berjaya meneruskan perjalanan kita yang masih jauh & buat rakan-rakan yang tidak berjaya..bersabar lah,,ada hikmah disebaliknya.boleh repeat balik kan..gud luck selamanya..:-)

.:: Ya Allah, aku tahu, banyak dosa ku padaMu namun sayangMu padaku masih ada .Terima kasih Ya Ilahi..Permudahkanlah segala urusanku di dunia & akhirat.Amin Ya Rabbal `Alamin ::.


No comments:

Post a Comment